• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Jeszcze kilkanaście lat temu nadzwyczaj trudno było zakupić jakikolwiek towar. Teraz każdy konsument jest odpowiednio objęty przez reklamy oraz produkty przeróżnych producentów. To on decyduje, co będzie pozyskiwał, a wytwórcy są w stanie tylko cierpliwie czekać, aż zwróci szczególną uwagę na ich wyroby. Jednym z kultowych marketingowych chwytów są opakowania promocyjne typu opakowanie na zegarek. Na ogół twórcy wypuszczają pełną serię takich produktów oraz zachęcają do zbierania całej kolekcji. W opakowania promocyjne wybitnie w wielu przypadkach pakuje się artykuły spożywcze, jak np. słodycze. W tym roku taką kolekcjonerską serię z okazji jubileuszu swojego istnienia wydała korporacja Wedel. Co poniektóre smaki czekolad i ptasie mleczko doczekały się kolorowych opakowań ze zdjęciami przypominającymi PRL. Kupić w związku z tym można czekoladę z wizerunkiem krajowych Fiatów. Ptasie mleczko zaś nawiązuje luźno do muzyki z lat 50. i 60. ubiegłego wieku. W zapakowania promocyjne od czasu do czasu inwestują również korporacje kosmetyczne. Np. jednostka gospodarcza Avon co jakikolwiek czas wypuszcza limitowane tusze i cienie. Legendarne są też świąteczne opakowania kremów czy balsamów.

Categories: Handel

Comments are closed.